Penjana Kekayaan

Penjana Kekayaan

Tuesday, June 10, 2008

Men Bowling

Hohoho, As'kum dan selamat Sejahtera aku ucapkan kepada sume,, arggggggggghhhhhh.. hahaha..arinie ari 1st aku men bowling.. huhu, sukar dipercayai.. balingan pertama aku berjaya mendapat strike!!!hahahaha.. pstue yang seterusnya sume kelongkang, ces... tapi memang best, ramai gila dak dak kolej men, memang meriah sesangat, aku g pun coz free, housemate aku yang anjurkan, then kira aku nie merangkap ajk x rasmi kejohanan lah, eceh.. daripada 80 participant, aku berjaya mendapat tempat ke 48!!! sesuatu yang amat membanggakan, hahahha. senonya nak blajo men boling coz nak bawak awek aku men time cuti raya kang, boleh lah, tgk macam senang,rupanya men bowling nie perlukan bakat, macam aku.. hahahhaa...
hmmm. tinggal baper hari jerk umat2 islam nak menyambut ramadhan, kepada sume muslim, Selamat Menyambut Ramadhan, gunakanlah sepenuhnya bulan mulia nie dengan memperbanyakkan amal ibdah, insyaAllah, hmm, rasa lame dah xg kubur ibu aku, aritue ada gotong royong kat kubur, tapi aku ada kelas, xleh nak datang, dah dkt 3x raya aku tanpa bonda tercinta, masih ingat lagi kata2 ibu, "mungkin ini raya terakhir ibu dengan anak2 ibu" rindu nak panggil ibu.... Alhamdullilah hidup kami sekeluarga still bertahan, dah banyak sangat ayah berkorban untuk anak2 nya. nanti sampai masa,aku akan blas sumenye.
huhuhu.. hahahaha. tarikh ramadhan jatuh pada 13/09/2007.. yess.. leh g men bunga api... hahhahaha.. ces.. pose pun belum nak main bunga api.. tah pape jerk, kepada sume pengunjung blog nie, Selamat Berpose bagi sume muslim, jgn pose yak yok pepagi bukak periok sudah.. :P okeylah.. smpai cnie jerk aku nak bebel. Bye sume.. Assalamualaikum.

Feel tak?

0 comments: