Penjana Kekayaan

Penjana Kekayaan

Tuesday, July 17, 2012

Permulaan dunia perniagaan

Alhamdulillah, tak lama lagi menjelmalah bulan Ramadahan, huh, pantas sungguh masa berlalu, diam tak diam, aku dah masuk semester ke empat pengajian PJJ program Bachelor aku, tak terasa detik yang sentiasa berlalu. Actually, tak ada ape sangat aku nak share in this post, macam biasalah, bangun pagi, keje, balik keje , baca buku. tido balik bangun balik pastu, tue lah rutin harian aku, Hidup kita nie penuh dengan warna warni, nikmatilah selagi hayat di kandung badan..

Hahh, lagi satu, akhir-akhir nie, pelbagai business aku buat, hahaha, tak tau nape, tapi macam best plak, kengkawan keliling aku ramai yang support apa yang aku buat, Thanks Guys, u r very helpfull, without all of you, mustahil business aku akan berjalan, yelah, 90% rezeki datang dari perniagaan kan, so, kat cnie aku nak share, template advertise yang aku wat untuk tatapan sume, jeng jeng jeng.

The golden rule for every business man is this: “Put yourself in your customer’s place. – Orison Swett Marden

Feel tak?

0 comments: