Penjana Kekayaan

Penjana Kekayaan

Thursday, November 11, 2010

Tag by Cik Mun kita. yeah!

Hahaha, arinie aku baru habis wat latihan buku yang kedua, ada lagi tah bape tah.
hokey cik mun, disebabkan anda telah mengambil kesempatan di atas kewujudan blog saya, dengan ini saya umumkan, 25 thing bout me yg org tak tau!!..(betul ke tak ea?
men sebat jerk tajuk nie)huhu..


1. Seorang lelaki macho yang tengah menaip di atas laptop acer reban yg dah diupgrade menjadi windows tujuh.

2. Di dalam bilik yg keadaanya dah macam kedai bundle.(bayangkan bundle kat
area tempat korang, hah,camtulah bilik aku)

3. Ramai orang cakap aku nie caring. huahuahauhaua,ok, tipu, bila orang baik
dengan aku, aku baik lah, tapi bila org selingkuh aku, siap, sampai mati aku
simpan. teruk r tabiat nie, xleh nak buang, dendam.:P

4. Suka travel sensorang, dalam perancangan untuk backpacker g Krabi,Thailand,
enjoy zaman muda kita nie, bila lagi nak carik pengalaman kan cik mum.

5. Aku suka wat kerja sendiri-sendiri, xsuka menyusahkan orang n one more thing
sangat-sangat cerewet dalam hal pemakanan. Tah lah, lidah ape tah aku nie, bukan aku tak suka makan kalau makanan xsedap, complain jerk, makan tetap makan, rezeki
tak leh tolak, cuma panas telinga lah tukang masak yg masak, hehehe.

6. Kelajuan aku taip kat keyboard 80word/psc. hehehehe, laju kannnnn

7. Really interested dengan kanak-kanak. hahahaha, pantang nampak baby,
kenan my late mum kot..(dukung baby smpai tertido tau, pempuan mane leh wat)

8. hahh, lupa nak mention, 5 year without mum, 5 year with single dad. :P

9. Korang campaklah aku kat mane, insyallah esok dah smpai dah my hometown
hahahaha, banyak benda nak settle kat sini baru leh kuar..

10. 4 year jauh dari rumah be4 dis, merayau sana sini.

11. Mempunyai diploma in computer science yang tak pernah pakai pown,
membazir jerk, change course to history or arkeologi, coz i wanna be a history lecturer with a big knowledge in computer n freelens job. :)

12. Professional in photoshop,after effect and illustrator, tapi noob in web design,malas nak study about css n html n xml. bosan jerk..

13. jap lagi aku sambung coz nak kene settle hal kat UTHM, sengal lah mun nie,
cuba lah tag 5 ke 10 ke, zzzz. bye2 semua...

(continue) ingat aku xleh sambung ke!!. hahahahaa

14. mempunyai suara macam Nash Pada Syurga Di wajahmu(ini bukan tipu)

15. boleh hidup dalam apa juga keadaan semasa,got a heavy life out there

16. pernah bawak kete dari Johor ke Penang tanpa lesen, opss, sorry
pakcik jpj

17. suka gila dgn warna merah, membara u, hahaha.

18. bermain di posisi striker tatkala bermain futsal, n most important
saya ini seorang yang kidal. :p

19. suka bermain dengan rambut,tapi xpernah kesah pown kalau nak botak.
nak tgk pic botak saya?? hehehe, tunggu.

20. Takde org yang boleh predict my age dengan sebetul2nya,semuanya
mesti cakap baru habis spm, awww, satu pujian tue :)

21. Pernah survive a week tanpa money, huhuhu, ari2 makan meggi,
tapi best gak, haaha, ops, lagi satu, seorang yg agak bole
tahanlah borosnya.

22. kacukan DKK+Bangkahulu. carik sendirik!! hahahaha

23. My football club? of course liverpool. you'll never walk alone!

24. suka makan ape ek? ermmm, depend ngan keadaan, kalau lapar ape2 pun
leh jadik suka, tapi kalau diberi pilihan order, siakap 3rasa n
tembikai laici lah, nyum nyum..

25. berfikiran terbuka di dalam semua aspek kehidupan tetapi agak
tertutup dikala membicarakan soal-soal masa lampau. rahsia :)


ohoii cik mun, ingat saya xleh habiskan ke!! hahahahaha

Feel tak?

3 comments:

Jelly Beku said...

jangan lupa contest jelly beku..nantikan resultnya dari noks ok....

hacimun said...

hahahahaahahhahaahhaha padan muka ken atag hahahahahahahahahah

fazye said...

ok,shafiq tipu part yang suara dia cam nash - Pada Syurga Di wajahmu.sumpah tipu ~kesian nash disamakan ngan suara shafiq .. oh noooooooooo