Penjana Kekayaan

Penjana Kekayaan

Wednesday, November 28, 2007

Selamat Datang

Assalamualaikum kepada semua yang sudi memasuki blog nie, Alhamdullilah setelah lama menyepi kini aku kembali.. hahhahaha.. eceh.. erm.. nie merupakan blog 1st n pasti akan menyusul kiriman2 yang seterusnya.. tq coz sudi membaca serba sedikit coretan nie.. arinie bape hb ek.. adesh..8sept 2007.. dah nak dekat dah ngan bezday aku.. sedar x sedar dah tua rupanya aku nie.. bertambah lagi satu angka kat blakang tue. bek2 cantik jerk 18 dah jadik 19.. huhu.. lamenya aku dah idop.. bila2 leh tuhan tarik nyawa nie..
Huh.. arinie aku g jumpa ngan member2.. ramai gila arinie jumpa.. yang dah lame kenal jumpa, yang baru kenal jumpa, sume skali aku jumpa.. huhu.. best sgt.. tadi g kenduri kawin then moto aku boco.. cess.. xguna.. ahahahaha. tayar dah botak kot.. tue yang bocor.. huh. lapo lak.. jap2.. aku nak g makan dulu.. nanti kang kita smbung lagi tau..wat member2 yang memang dah lame kenal aku,, salam dari aku untuk sume.. huhu..
haha.. lagi satu.... tak lupa.. oit ayang,watpe2>>?? misshh ur very2 much.. hope we will 2gether 4eva. my heart still wif u for all my life.. haha..kuar dah ayat jiwa.. wat awek aku yang kat kmpp.. Siti Atikah bt Rahim.. smga berjaya m'capai cita2 yang diidamkan..k lah sume.. out~~~

Feel tak?

1 comments:

Anonymous said...

minta tolong delete nama S.A.R kat perenggan last tu ye. thx